Universitetsavisa
26.04.2017
Nå er det bare å brette opp ermene og lage enda særere kunst og musikk, som en motsats til Koteng og hans likesinnede og deres krampaktige forsøk på å framstå som folkelige, skriver Michael Francis Duch i dette leserinnlegget.
Så nå er det altså slik at vi må gi det trønderske folket det det trønderske folket vil ha: DDE, Åge Aleksandersen og Rosenborg i alle kanaler overalt - for det er bare det trøndere vil ha, ikke sant? Vi er jo ekte vare og likere ikke jåleri som moderne kunst og sånn, skal man tro på Ivar Koteng og serien artikler om kunstmuseet i adressa.
Les merBeklager, men dette nekter jeg å være med på.


































































































