VVS Aktuelt
06.09.2016
Nye, breiale, Ford Ranger formelig oser av testosteron. Med hår på panseret og alle fire hjulene godt plantet øverst i varebil-næringskjeden, har Ford fått fram en pickup - alfa hann i særklasse.
Det har tydeligvis nyttebilkjøperne skjønt, for anført av flaggskipet Wildtrak kjørte Ford Ranger forbi sine rivaler og ble Europas mest kjøpte pickup i 2015 med 27.300 enheter, en økning på 27 prosent fra året før.
Firehjulsdrift som standard Vår testbil, Wildtrak Rap Cab, utstyrt med Fords 3.2L TDCi Duratorq-motor, velsignet med 200 hk, og 470 Nm dreiemoment, er virkelig noe av det råeste du kan oppleve i dette segmentet.
Bad ass-karosserilinjene forplikter, og vi ble aldeles ikke skuffet. Her har Ford-ingeniørene lagt silkehanskene til side og gått for kraft. Likevel har man både gitt spillerom for høyteknologiske løsninger og sikkerhetsutstyr av ypperste klasse. I sum blir dette en kjøreopplevelse av rang(er). Ford Ranger Wildtrak er forbausende støysvak, og med en personbilko
Gå til medietFirehjulsdrift som standard Vår testbil, Wildtrak Rap Cab, utstyrt med Fords 3.2L TDCi Duratorq-motor, velsignet med 200 hk, og 470 Nm dreiemoment, er virkelig noe av det råeste du kan oppleve i dette segmentet.
Bad ass-karosserilinjene forplikter, og vi ble aldeles ikke skuffet. Her har Ford-ingeniørene lagt silkehanskene til side og gått for kraft. Likevel har man både gitt spillerom for høyteknologiske løsninger og sikkerhetsutstyr av ypperste klasse. I sum blir dette en kjøreopplevelse av rang(er). Ford Ranger Wildtrak er forbausende støysvak, og med en personbilko