Dagligvarehandelen
30.10.2018
1. november er den store juleøldagen. da slippes årets juleøl fra alle bryggerier. spenningen er stor når det gjelder mottagelsen hos forbrukerne og i media.
Det florerer av tester, blant annet i en rekke aviser, men også hos smakspaneler satt sammen i privat regi. Resultatet av disse kan langt på vei leses direkte i omsetningstallene.
Mersalg
Ringnes, som har vel halvparten av det norske ølmarkedet, kommer med juleøl under alle sine «paraplyer»; Ringnes, Frydenlund, Dahls, Munkholm og Tuborg.
- Forut for slippet av årets juleøl kjenner vi en sitrende spenning i hele organisasjonen, sier Sigrid Strætkvern. Hun er den eneste i landet som har «stemningsskaper» som tittel på visittkortet.
-
Gå til medietMersalg
Ringnes, som har vel halvparten av det norske ølmarkedet, kommer med juleøl under alle sine «paraplyer»; Ringnes, Frydenlund, Dahls, Munkholm og Tuborg.
- Forut for slippet av årets juleøl kjenner vi en sitrende spenning i hele organisasjonen, sier Sigrid Strætkvern. Hun er den eneste i landet som har «stemningsskaper» som tittel på visittkortet.
-