VVS Aktuelt
07.06.2016
Inn gjennom porten fra en trang gate i Milano åpner det seg en verden av italiensk design og lidenskap. VVS aktuelt er invitert på en eksklusiv omvisning i det nye opplevelsessenteret til Gessi, inkludert fotoseanse med eier og administrerende direktør Gianluca Gessi.
Sammen med daglig leder Lars-Henrik Andresen og produkt- og salgsleder Victoria Olsen i Oslo VVS senter møtes vi med sjarme og stolthet. Det er vanskelig å beskrive det 1.700 kvadratmeter store showrommet fordelt på tre etasjer. Det er opplevelsen Gessi ønsker å gi sine gjester og kunder. Det er delikat, vakkert og kreativt. Opplevelsen av lys, lyd, dufter og stilfulle produkter setter oss i en nærmest sakral stemning. Milano ble plutselig mer enn sin velkjente katedral, Dumoen, og maktsenteret for design og mote. Gessi har kjøpt og bygd om en av byens eldste kinoer til et showrom for sine produkter.
- Ikke en gang Armani kan vise fram noe lignende, sier eksportsjef Francesco Nappo under vår eksklusive omvisning i lokalene.
Alle tre etasjene ligger under bakken, og dermed har Gessi alle muligheter til å designe de ulike avdelingene med sin spesielle lyssetting tilpasset de ulike baderomsavdelingene.
Det viktigste rommet - Vårt konsept går ut på at badet er det viktigste rommet i et hjem. Da skal man trives i dette rommet. Det er her lidenskapen og de gode opplevelsene bokstavelig talt skal få rom, sier Nappo. - Badet er det eneste rommet i et hus der du har rett til å være helt for deg selv. Derfor bør du også være omgitt av kunst, lidenskap og design. Lidenskap er nøkkelordet for oss, og vi vil dele denne lidenskapen med våre kunder rundt om i verden, sier han.
Gå til mediet- Ikke en gang Armani kan vise fram noe lignende, sier eksportsjef Francesco Nappo under vår eksklusive omvisning i lokalene.
Alle tre etasjene ligger under bakken, og dermed har Gessi alle muligheter til å designe de ulike avdelingene med sin spesielle lyssetting tilpasset de ulike baderomsavdelingene.
Det viktigste rommet - Vårt konsept går ut på at badet er det viktigste rommet i et hjem. Da skal man trives i dette rommet. Det er her lidenskapen og de gode opplevelsene bokstavelig talt skal få rom, sier Nappo. - Badet er det eneste rommet i et hus der du har rett til å være helt for deg selv. Derfor bør du også være omgitt av kunst, lidenskap og design. Lidenskap er nøkkelordet for oss, og vi vil dele denne lidenskapen med våre kunder rundt om i verden, sier han.