Dagligvarehandelen
15.08.2017
Det nettbaserte selskapet Lunsj.no leverer dagligvarer til bedriftsmarkedet. Nå har de hentet inn ny kapital gjennom såkalt «crowdfunding».
Én million kroner var målet, og da det var én uke igjen av påtegningsfristen, var Lunsj.no bare litt over halvveis. Men bedriftskonsulent Bjørn Petersen følte seg sikker på at pengene ville renne inn den siste uken, og han fikk rett.
Flying start
Lunsj.no Norge så dagens lys i 2014, da selskapet kjøpte Lunsj.no AS som den gang utelukkende leverte fruktkurver til bedriftsmarkedet.
- Vi overtok en god kundeportefølje, og fikk slik sett en flying start da vi videreutviklet konseptet til leveranser av dagligvarer, forteller Petersen.
I
Gå til medietFlying start
Lunsj.no Norge så dagens lys i 2014, da selskapet kjøpte Lunsj.no AS som den gang utelukkende leverte fruktkurver til bedriftsmarkedet.
- Vi overtok en god kundeportefølje, og fikk slik sett en flying start da vi videreutviklet konseptet til leveranser av dagligvarer, forteller Petersen.
I