Forskerforum
02.05.2016
Faktorberekning og faste modellar for arbeidstid til undervisning passar ikkje lenger for alle.
UNDERVISNING - Undervisningsrekneskapen min går ikkje i hop. Administrasjonen ved NTNU har ikkje funne nokon modell som passar for meg, seier Arne Krokan, professor ved Institutt for sosiologi og statsvitskap ved NTNU. Han er engasjert i såkalla innovative læringsformer, og held kurs om dette ved NTNU.
I førre nummer av Forskeforum uttalte professor Arild Raaheim at det er ein grunn til at førelesinga lever vidare: For kvar dobbeltime han føreles, kan han skrive opp åtte timar i undervisningsrekneskapen sin, medan annan undervisningsaktivitet gjev mindre utteljing. Den mest vanlege faktorberekninga ved universitet og høgskular er at førelesing ligg høgast, med faktor fire eller tre, medan seminarundervisning har faktor tre eller to. Andre stader kan dei tilsette få tildelt ein pott til undervisning ut frå arbeidsplanen til kvar einskild. Det er eit virvar av system, også innanfor ein og
Gå til medietI førre nummer av Forskeforum uttalte professor Arild Raaheim at det er ein grunn til at førelesinga lever vidare: For kvar dobbeltime han føreles, kan han skrive opp åtte timar i undervisningsrekneskapen sin, medan annan undervisningsaktivitet gjev mindre utteljing. Den mest vanlege faktorberekninga ved universitet og høgskular er at førelesing ligg høgast, med faktor fire eller tre, medan seminarundervisning har faktor tre eller to. Andre stader kan dei tilsette få tildelt ein pott til undervisning ut frå arbeidsplanen til kvar einskild. Det er eit virvar av system, også innanfor ein og