Dagligvarehandelen
20.08.2019
- Jeg tror det må være dagligvare som merker konkurransen fra oss mest. Jeg vet jo godt hvilke hyller de har og hva som var i hyllene, sier annabelle Eeg Hansen, butikksjef for Normal i stavanger sentrum.
Etter 10 år som kjøpmann og butikksjef i Rimi og Coop-systemet, meldte hun overgang til den nye lavpriskjeden Normal for snart to år siden.
- Jeg trodde jeg hadde verdens beste arbeidsplass i dagligvarehandelen. Men nå ser jeg jo at det var den nest beste, sier Annabelle Eeg Hansen og smiler bredt.
Hun tror Normal «stjeler» kunder fra alle kanaler; dagligvare, annen faghandel, frisører og nettbutikker.
- Jeg tror også kioskene har merket oss. Vi har så mange kunder som kommer for å kjøpe vann, brus, billig snacks og godteri, for eksempel før de skal på kino, analyserer den erfarne butikksjefen.
- Men jeg heier på alle! I og med at vi har såkalt bredt vareutvalg, vil vår suksess ramme flere. Vi i Normal vil jo ikke ødelegge for noen - det er sunt med konkurranse, skynder hun seg å legge til.
- Kommer
Gå til mediet- Jeg trodde jeg hadde verdens beste arbeidsplass i dagligvarehandelen. Men nå ser jeg jo at det var den nest beste, sier Annabelle Eeg Hansen og smiler bredt.
Hun tror Normal «stjeler» kunder fra alle kanaler; dagligvare, annen faghandel, frisører og nettbutikker.
- Jeg tror også kioskene har merket oss. Vi har så mange kunder som kommer for å kjøpe vann, brus, billig snacks og godteri, for eksempel før de skal på kino, analyserer den erfarne butikksjefen.
- Men jeg heier på alle! I og med at vi har såkalt bredt vareutvalg, vil vår suksess ramme flere. Vi i Normal vil jo ikke ødelegge for noen - det er sunt med konkurranse, skynder hun seg å legge til.
- Kommer