Bondebladet
04.06.2026
Det går an å dyrke mat i barnehagen, lærer barn i Innlandet. 40 lokale bondelag er med på prosjektet. Anette Strand Sletmoen
Engerdal Bondelag har delt ut plantegaver til barnehager og asylmottaket på Drevsjø. I barnehagen har de 12 barna fått plantet hver sin potetplante i pallekarm ute, men med litt få varmegrader må grønnsakplantene huses litt til.
Torhild Morgestad, som på vegne av bondelaget deler ut gavene, kommer med råd og veiledning.
Jeg anbefaler å vente litt med å plant
Gå til medietTorhild Morgestad, som på vegne av bondelaget deler ut gavene, kommer med råd og veiledning.
Jeg anbefaler å vente litt med å plant


































































































