Dagligvarehandelen
19.02.2019
Coop laks teriyaki er kåret til beste emv i kategorien kjøtt og fisk - i skarp konkurranse med produkter fra europas største dagligvarekjeder.
Det var sist uke at Europas beste egne merkevarer ble kåret under European Private Label Awards. Der gikk Coop som eneste norske dagligvareaktør helt til topps i kategorien for kjøtt og sjømat med produktet Coop laks teriyaki.
Dermed har Coop tatt gull i den prestisjetunge konkurransen to år på rad; i fjor gikk de hen og vant i klassen for meieriprodukter med Gullbygg Gresk Vaniljeyoghurt.
Til årets konkurranse hadde Coop Norge sendt inn fem produkter innfor ulike kategorier, hvorav to gikk videre til finaleomgangen. Foruten gullvinneren, var Coop Knerten Smoothie én av tre finalister i kategorien drikke.
Kriger med de store
- Hvorfor deltar Coop i slike konkurranser?
Gå til medietDermed har Coop tatt gull i den prestisjetunge konkurransen to år på rad; i fjor gikk de hen og vant i klassen for meieriprodukter med Gullbygg Gresk Vaniljeyoghurt.
Til årets konkurranse hadde Coop Norge sendt inn fem produkter innfor ulike kategorier, hvorav to gikk videre til finaleomgangen. Foruten gullvinneren, var Coop Knerten Smoothie én av tre finalister i kategorien drikke.
Kriger med de store
- Hvorfor deltar Coop i slike konkurranser?