HRR, Hotell, Restaurant & Reiseliv
19.06.2020
Da VisBook, leverandøren av Property Management System (PMS), fikk nye eiere i begynnelsen av 2019, startet arbeidet med å lage en ny forretningsstrategi.
I 2020 har VisBook 25-års jubileum og i den forbindelse lanseres en ny merkevareplattform og en ny visuell identitet.
- Det var på tide med en oppgradering av bedriftens visuelle presentasjon, for å tydeliggjøre hva VisBook representerer nå i 2020, sier Øystein Selbekk, daglig leder og grunnlegger av VisBook.
- Vi er en sterk SaaS-løsning som har fokusert på produktet i mange år, og nå har vi muligheten til å gi litt ekstra kjærlighet til VisBooks varemer
Gå til mediet- Det var på tide med en oppgradering av bedriftens visuelle presentasjon, for å tydeliggjøre hva VisBook representerer nå i 2020, sier Øystein Selbekk, daglig leder og grunnlegger av VisBook.
- Vi er en sterk SaaS-løsning som har fokusert på produktet i mange år, og nå har vi muligheten til å gi litt ekstra kjærlighet til VisBooks varemer