Dagligvarehandelen
26.04.2016
Dagligvareåret 2015 har vært et godt år for mange, men oppkjøpet av Ica Norge har gjort Coop og den norske forbrukeren til vinnerne.
Mens Coop har økt markedsandelen med 6 prosent, har kundene fått både lavere priser og større utvalg - akkurat som vi lovet.
Coop har i tillegg til å styrke konkurransekraften styrket sin posisjon i sentrale markeder og inntatt en enda mer solid plass i forbrukernes hverdag. Vi har fått betydelig større markedsandel i de største byene og spesielt i Oslo, hvor markedsandelen har økt fra drøyt 6 prosent til 20 prosent. En av målsetningene ved oppkjøpet var nettopp å styrke posisjonen i sentrale o
Gå til medietCoop har i tillegg til å styrke konkurransekraften styrket sin posisjon i sentrale markeder og inntatt en enda mer solid plass i forbrukernes hverdag. Vi har fått betydelig større markedsandel i de største byene og spesielt i Oslo, hvor markedsandelen har økt fra drøyt 6 prosent til 20 prosent. En av målsetningene ved oppkjøpet var nettopp å styrke posisjonen i sentrale o


































































































