Skolelederen
23.11.2017
Når alle må forplikte seg
Når lærarane fortel om vidareutdanninga dei var med på, brukar dei uttrykk som «at alle måtte delta», «vart tvinga til» og «vart pressa til». Ein seier det slik: «Nokon jobbar best under press, og nokon jobbar berre under press. Då eg først kom i gang, var det veldig kjekt å bli tvungen til å gjere det».
Vi brukar ordet «forplikting» som ein fellesnemnar for det lærarane sette ord på. Slik vi ser det, er forplikting kjenneteiknet på ei kompetanseutvikling som bidreg til at lærarar lærer. Forplikting er avgjerande både når det gjeld kollektiv deltaking og utvikling av eigen praksis gjennom arbeid mellom samlingane. Det handlar og om å forplikte seg til å arbeide med berre eitt satsingsområde over tid.
Lærarane si læring og skuleleiarane si læringsleiing
Samla deltaking
Vi kan identifisere nokre kjenneteikn ved den skulebaserte vidareutdanninga som ser ut til å vere særleg viktige dersom lærarar skal lukkast med å lære og til
Gå til medietVi brukar ordet «forplikting» som ein fellesnemnar for det lærarane sette ord på. Slik vi ser det, er forplikting kjenneteiknet på ei kompetanseutvikling som bidreg til at lærarar lærer. Forplikting er avgjerande både når det gjeld kollektiv deltaking og utvikling av eigen praksis gjennom arbeid mellom samlingane. Det handlar og om å forplikte seg til å arbeide med berre eitt satsingsområde over tid.
Lærarane si læring og skuleleiarane si læringsleiing
Samla deltaking
Vi kan identifisere nokre kjenneteikn ved den skulebaserte vidareutdanninga som ser ut til å vere særleg viktige dersom lærarar skal lukkast med å lære og til