AddToAny

We Are Live skal bygge merkevaren til Obs Bygg

We Are Live skal bygge merkevaren til Obs Bygg
- Et klart førstevalg hos alle som var involvert i prosessen, sier markedssjefen.
Etter flere år hos Schjærven og en tur innom SMFB, flytter Coops byggevarekjede Obs Bygg reklamekontoen sin til We Are Live. Det er resultatet av en pitsprosess der flere byråer var invitert inn.

- Det er klart det er gøy å vinne pitsj, sier Andreas Borgen, som er ansvarlig rådgiver i We Are Live.

- Det var en ryddig prosess med masse godt underlag for å løse oppgaven, så dette var spennende. Obs Bygg er allerede en solid aktør og skal fortsette sin fine vekstkurve. Vi gleder oss til å bli bedre kjent med hele gjengen, og til å bidra på reisen videre, fortsetter han.

Markedssjef i Obs Bygg, Gard Hasselstrøm, peker på flere grunner til at de til slutt gikk for We Are Live.

- Kommunikasjonsløsninger og anbefalinger som er forankret i både teori og egne effekt-erfaringer setter vi alltid høyt. Dette kombinert med et team som viste lidenskap for kommunikasjonsfaget, sterk interesse for byggevare og utpreget lyst til å lykkes sammen med oss, gjorde We Are Live til et klart førstevalg hos alle som var involvert i prosessen.

Nå skal reklamebyrået gjøre Obs Bygg enda større i privatmarkedet.

- Obs Bygg har fulgt med i timen og leverer allerede en av de beste og mest sømløse kundeopplevelsene, så her handler det bare om å spisse posisjon som Norges billigste og sikre at varehusene og nett får den trafikken de fortjener, sier byråsjef Herman Mueller Stormyr.

Image-text:

Nytt byråsamarbeid:

We Are Live har fått jobben med å gjøre Obs Bygg enda større i privatmarkedet. Foto: Heiko Junge/NTB

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

- Landets største bank har fått en del negativ oppmerksomhet i det siste, men det svekker ikke kundenes tillit, skriver Ole Christian Apeland.
Kampanje 15.05.2021
- Selv om Ida er ung, har hun allerede rukket å få solid erfaring, sier byråleder Vibeke Hauge om den nyansatte 27-åringen.
Kampanje 15.05.2021
Det melder Espen Teigens arbeidsgiver, Nettavisen.
Kampanje 14.05.2021
- Hva med Kristihimmelfartsdag, spør en av klagerne som har skrevet til Kringkastingsrådet i forkant av NRKs id-program, «Festen etter fasten».
Kampanje 14.05.2021
- I stedet for å jobbe med avgrensede oppgaver i et stort system, får jeg i Aptum større mulighet til å påvirke nettsidene fra A til Å, sier nyansatte Jon Bøhn.
Kampanje 14.05.2021

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt