AddToAny

Tidligere TV-sjef i Red går inn i den nye salgsledelsen til Nent i Norge

- En kunnskapsrik, analytisk og ikke minst tvers igjennom bra fyr som vi har jaktet på lenge, sier kommersiell leder i Nent Group.
Denne høsten har vært preget av store omorganiseringer og nedbemanning i Nent Group. Hele den norske ledergruppen har forsvunnetog 45 ansatte har mistet jobbene sine. I tillegg har flere andre norske Nent-topper forlatt selskapet av ulike årsaker.

Men det har ikke bare strømmet folk ut av kontorene i Akersgata, noen har også kommet inn, som tidligere TV-sjef i Red Dentsu X, Ruben Lisøy. Han får ansvar for varelagerstyring og prissetting i Nent Group Norge.

- Det var naturligvis trist å forlate dyktige kollegaer i Red Dentsu X, men allerede nå kan jeg si at både folka og kulturen her i Nent er knallbra, sier han.

Før han begynte i Red, har Lisøy vært innom både Group M og Omnicom.

- Dette er en kunnskapsrik, analytisk og ikke minst tvers igjennom bra fyr som vi har jaktet på lenge, sier Henrik Lindback-Larsen, som nå leder den kommersielle avdelingen i Norge.

Ruben Lisøy går inn i den norske salgsledelsen i Nent Group og vil også inngå som en del av Nents nye nordiske forhandlingsteam.

Salsgledelsen består i tillegg av Cathrine Zaborowski, som fortsatt har ansvar for creative sales i tillegg til at hun inngår i et nordisk team som forvalter Nents sportsrettigheter

- Da nyheten om Ruben ble sluppet internt, ble den svært godt mottatt. Etter en høst med omorganisering er det en topp motivert gjeng som nå ser frem til å løfte Nent Group Norge til nye høyder, legger Henrik Lindback-Larsen til.

Image-text:

Ny i Nent:

Ruben Lisøy (til venstre) og Henrik Lindback-Larsen holder fortet i Nent Group etter høstens omorganisering. Foto: Nent Group

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

- Vi både håper og tror at det verste er lagt bak oss, sier Merete Mandt Larsen i Mediebyråforeningen.
Kampanje 13.07.2020
Selskapets merkevarevirksomhet har en fremgang i driftsresultatet på 16 prosent-
Kampanje 13.07.2020
- Denne filmen gir meg gåsehud og får virkelig vestlandshjertet til å banke av stolthet, sier administrerende direktør i Fjord Norge.
Kampanje 13.07.2020
Men Vipps-sjef utelukker ikke at butikken kan gå i pluss i neste år.
Kampanje 11.07.2020
Seefood tv klinket også til med største omsetning noensinne.
Kampanje 10.07.2020

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt