AddToAny

Tidligere TV-sjef i Red går inn i den nye salgsledelsen til Nent i Norge

- En kunnskapsrik, analytisk og ikke minst tvers igjennom bra fyr som vi har jaktet på lenge, sier kommersiell leder i Nent Group.
Denne høsten har vært preget av store omorganiseringer og nedbemanning i Nent Group. Hele den norske ledergruppen har forsvunnetog 45 ansatte har mistet jobbene sine. I tillegg har flere andre norske Nent-topper forlatt selskapet av ulike årsaker.

Men det har ikke bare strømmet folk ut av kontorene i Akersgata, noen har også kommet inn, som tidligere TV-sjef i Red Dentsu X, Ruben Lisøy. Han får ansvar for varelagerstyring og prissetting i Nent Group Norge.

- Det var naturligvis trist å forlate dyktige kollegaer i Red Dentsu X, men allerede nå kan jeg si at både folka og kulturen her i Nent er knallbra, sier han.

Før han begynte i Red, har Lisøy vært innom både Group M og Omnicom.

- Dette er en kunnskapsrik, analytisk og ikke minst tvers igjennom bra fyr som vi har jaktet på lenge, sier Henrik Lindback-Larsen, som nå leder den kommersielle avdelingen i Norge.

Ruben Lisøy går inn i den norske salgsledelsen i Nent Group og vil også inngå som en del av Nents nye nordiske forhandlingsteam.

Salsgledelsen består i tillegg av Cathrine Zaborowski, som fortsatt har ansvar for creative sales i tillegg til at hun inngår i et nordisk team som forvalter Nents sportsrettigheter

- Da nyheten om Ruben ble sluppet internt, ble den svært godt mottatt. Etter en høst med omorganisering er det en topp motivert gjeng som nå ser frem til å løfte Nent Group Norge til nye høyder, legger Henrik Lindback-Larsen til.

Image-text:

Ny i Nent:

Ruben Lisøy (til venstre) og Henrik Lindback-Larsen holder fortet i Nent Group etter høstens omorganisering. Foto: Nent Group

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

Drar også frem den gamle anklagen om at NRK er ARK.
Kampanje 06.12.2019
Anja Palmer Skagestad bryter en lang vinnerrekke med «hvite menn som pusher 50».
Kampanje 06.12.2019
- Vi tror at ekte historier engasjerer mest, sier Lars Eia Kirkholm i JCP, som står bak reklamefilmen.
Kampanje 06.12.2019
Norsk Redaktørforening er «godt fornøyd» med forslaget.
Kampanje 06.12.2019
Tar eierskap til Bodø Nu, Rana No, Vefsn No og Lynx og deres 6.600 abonnenter.
Kampanje 06.12.2019

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt