AddToAny

Teige Goodchild skal jobbe med Polestar

Teige Goodchild skal jobbe med Polestar
Skal håndtere PR og media for elbilmerket i Norge.
Elbilmerket Polestar har inngått avtale med PR-byrået Teige Goodchild for håndtering av PR og media i Norge.

- Vi var på jakt etter et byråmiljø med høy faglig forståelse og et solid medienettverk, som kan gi oss tett personlig oppfølging og et nært og godt samarbeid, sier Alexander Hørthe, norgessjef for Polestar.

De har allerede rukket å gjennomføre et prosjekt i forbindelse med etableringen av Polestar i Norge og resultatet ga mersmak.

- De kombinerer erfaring og kompetanse med høyt kundefokus og kreative ideer, som var akkurat det vi søkte, sier Hørthe.

Byrået ble startet av Henrik Juel Teige og Rebecca Goodchild i fjor høst. De har begge bakgrunn fra JCPR.

- Polestar er et av de mest innovative og fremtidsrettede selskapene som finnes, og vi er stolt av å få dem på kundelisten. De forstår verdien av å bruke byråer som oss som nære samarbeidspartnere, ikke som underleverandører. Det skader heller ikke at de er en utrolig kjekk gjeng å jobbe med, sier Rebecca Goodchild, daglig leder i Teige Goodchild.

- Bortsett fra et lite hvileskjær under korona, har vi hatt mye å gjøre helt siden oppstarten. Mange kunder setter pris på å jobbe med små, personlige byråpartnere der det er kort vei mellom det strategiske og operative, sier Goodchild.

Image-text:

Skal få Polestar til å skinne:

F.v: Henrik Juel Teige, Alexander Hørthe, Rebecca Goodchild og Joakim Lien, markedssjef i Polestar. Foto: Polestar

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

Hudpleie-gründer Linda Johansen tar et oppgjør med reality-kulturen på «Lindmo».
Kampanje 18.09.2020
- Det er tydelig at denne tematikken engasjerer, sier redaksjonssjef i NRK.
Kampanje 18.09.2020
- Jeg har vært jævlig irritert på den Tangen-saken, sier Kristin Skogen Lund.
Kampanje 18.09.2020
- Med Vetle på laget får vi verdifull kompetanse som skal løfte dette fagområdet ytterligere, sier byråleder Bente Kvam Kristoffersen.
Kampanje 18.09.2020
Det blir ingen femte sesong av seersuksessen.
Kampanje 18.09.2020

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt