AddToAny

Starter salget av Disney+ i Norge

Starter salget av Disney+ i Norge
I dag kan du starte abonnement på strømmetjenesten Disney+.
Disney+ lanseres i Norge 15. september 2020, men allerede nå kan en kjøpe abonnement. Torsdag formiddag slapp Disney nyheten at en i dag kan starte abonnement på strømmetjenesten.

Frem til 14. september 2020 vil det være et introduksjonstilbud på 590 kroner for årsabonnement, tilsvarende 49 kroner per måned. Ordinærprisen ved lansering vil være 69 kroner per måned eller 689 kroner for årsabonnement.

På lanseringsdatoen vil nordmenn få tilgang til den kritikerroste Star Wars- serien «The Mandalorian» fra produsent og manusforfatter Jon Favreau, «High School Musical: The Musical: The Series», en kreativ mockumentary og serien «The World According to Jeff Goldblum».

Strømme på fire enheter samtidig

Disney+ tilbyr innhold fra selskapets ikoniske merkevarer som Disney, Pixar, Marvel og Star Wars, samt National Geographic. I tillegg vil det produseres originalt innhold, i form av både spillefilmer, serier og dokumentarer, samt kortere innhold eksklusivt for plattformen.

Disney+ vil være tilgjengelig på de fleste mobiler og TV-enheter, inkludert spillkonsoller, mediespillere og smart-TV. Strømmetjenesten er uten reklame. Det vil være mulig å strømme på opptil fire forskjellige enheter samtidig og laste ned ubegrenset innhold på opptil 10 enheter.

Strømmetjenesten vil også lanseres i Danmark, Sverige, Finland, Island, Portugal, Belgia og Luxembourg den 15. september.

Image-text:

Åpner i Norge:

Disney åpner i dag for at norske kunder kan kjøpe årsabonnement på Disney+. Strømmetjenesten vil være tilgjengelig for 590 kroner i en begrenset periode frem til lansering i september. Foto: Disney

På tilbud:

Disney åpner i dag for at norske kunder kan kjøpe tilgang til Disney+ med et introduksjonstilbud på 590 kroner for et årsabonnement. Foto: Disney

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

- Aldri før har vi sett at en serie har løftet seg så raskt på én dag, sier TV 2s programredaktør.
Kampanje 22.09.2020
Salgssjef Per Mörlin er blant de Discovery-ansatte som har tatt sluttpakke.
Kampanje 22.09.2020
- Vi synes denne prisøkningen her er for høy, sier kommunikasjonsansvarlig for Altibox, Andreas Veggeland.
Kampanje 22.09.2020
- Glade for at vi har klart å ferdigstille omstillingen uten konflikter, sier Discovery-topp.
Kampanje 22.09.2020
Nådde drømmegrensene før tiden.
Kampanje 22.09.2020

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt