AddToAny

Something Good skal jobbe med Stormberg

- Vi er opptatt av å jobbe med et byrå som er lette på foten, men tunge på det faglige, sier kommunikasjonssjef i Stormberg.
Stormberg har inngått en byråavtale med Something Good om PR- og kommunikasjonstjenester.

- For oss var det viktig å finne et byrå som forstår oss og som er sterke, både strategisk og kreativt. Vi er opptatt av å jobbe med et byrå som er lette på foten, men tunge på det faglige og som ikke har de tunge prosessene. Ikke minst er det viktig for oss å finne et byrå som er fundert på gode verdier. Det fant vi i Something Good, og vi gleder oss stort til å komme i gang med samarbeidet, sier kommunikasjonssjef i Stormberg, Ida Kristine Moe.

Kommunikasjonssjefen forteller at de allerede har et prosjekt på trappene.

- I Stormberg er vi opptatt av å lage turtøy av god kvalitet som kan brukes lenge, og gjennom dette prosjektet håper vi å øke bevaringsverdien og sette produktenes sjel i fokus. Vi gleder oss veldig til å lansere konseptet for kundene våre denne våren, sier Moe.

Byråleder i Something Good, Mai-Bente Paulsen, gleder seg til å ta fatt på jobben.

- Stormberg er en kunde vi lenge har hatt lyst å jobbe med. De har meningers mot og er en merkevare vi har dyp respekt for. Det er en sann glede å få lov å jobbe videre med dem og det må sies å være den beste starten på året vi kunne tenke oss, sier hun.

Image-text:

Trivsel i Something Good:

Stormberg og Something Good finner sammen. Her ser du Ida Kristine Moe og Hege Nilsen Ekberg fra Stormberg flankert av Pål Drage, og daglig leder i Stormberg, Mai-Bente Paulsen, byråleder. Foran: Bajas, «trivselsleder» i Something Good.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

- Det er nesten så man ikke tror det man hører, skriver kommunikasjonsdirektør Espen Skoland i Discovery Networks om kulturministerens utspill.
Kampanje 28.02.2020
Under By:larm-festivalen ble det fredag delt ut pris til året beste sak om musikkbransjen.
Kampanje 28.02.2020
- Det er som å pisse i motvind, sier markedsføringsprofessor.
Kampanje 28.02.2020
TV 2 har ennå ikke bestemt seg for om de vil bestille en ny sesong.
Kampanje 28.02.2020
- Jeg går fra moromann til Spellemann. Det er en ære å bli spurt om å lede en «tungvekter» som Spellemann sammen Atle, sier Yousef Hadaoui.
Kampanje 28.02.2020

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt