AddToAny

Slutter i Accenture - blir rådgiver i SMFB

Vibeke Hauge er ansatt som ny rådgiver i SMFB.
Vibeke Hauge, tidligere partner i Geelmuyden Kiese og med lang erfaring fra den norske byråbransjen, slutter i konsulentselskapet Accenture og deres Interactive-avdeling og går til SMFB.

Dermed er Hauge tilbake i den norske reklameindustriene etter tidligere å ha i Dinamo.

- Med sin tunge kompetanse innen strategisk kommunikasjon gjennom nærmere 20 år i Geelmuyden Kiese og Dinamo er Vibeke Hauge et verdifullt tilskudd til SMFB-. Hun hoppet på et godstog som er på full fart forover, og henger usedvanlig godt med så langt, sier administrerende direktør i SMFB, Kristian Schøning-Kristiansen.

I Geelmuyden Kiese og Dinamo har Hauge jobbet med ulike kommunikasjonsoppgaver for en rekke ulike selskaper, og har særlig erfaring fra bransjene trening, helse og ernæring, teknologi og energi og miljø. Hun sitter også i styret i det norske oppstartsselskapet Brim Explorer som bygger elektriske turistskip.

- SMFB er etter min mening et av landets sterkeste kreative miljøer, med mennesker som har et brennende engasjement for kundene, og som mener at alt er mulig. Dette passer meg perfekt, og jeg er allerede godt i gang med jobbing for en rekke ulike kunder på huset, sier Vibeke Hauge.

Image-text:

Tilbake til byråbransjen:

Tidligere partner i Geelmuyden Kiese, Vibeke Hauge slutter i konsulentgiganten Accenture Interactive. Nå går hun tilbake til en bransje hun kjenner godt etter å ha jobbet i ulike byråer i 20 år. Her sammen med Kristian Schøning-Kristiansen og Charlotte Mjaaseth fra SMFB.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

- Uansett utfall vil de siste dagenes kaotiske og tragikomiske spill blant regjeringspartiene, bli stående som det suverene eksempel på hvordan et samarbeid ikke skal foregå, skriver Terje Svabø.
Kampanje 21.08.2019
Kostnadene øker mer enn inntektene i Polaris Medias norske virksomhet.
Kampanje 21.08.2019
Svarer på motgangen i markedet med å øke både reklamebudsjettet og størrelsen på pizzaen.
Kampanje 20.08.2019
Fotballmetaforene hagler når Goodwill ansetter ny «lagleder» og «playmaker».
Kampanje 20.08.2019
Den svenske quiz-appen Primetime vil erobre Norge. - Vi skal slå Skavlan.
Kampanje 20.08.2019

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt