AddToAny

Server 70.000 studenter hvert år - nå skal Making Waves hjelpe dem med digital semesterstart

Server 70.000 studenter hvert år - nå skal Making Waves hjelpe dem med digital semesterstart
Selv om ferien er på vei, gjør designerne i Making Waves seg allerede klare til semesterstart.
Studentsamskipnaden i Oslo og Akershus, som server 70 000 studenter hvert år, har hatt byråkonkurranse og valgt Making Waves som ny strategisk digitalpartner. Dermed ligger alt til rette for en digital semesterstart selv for byrået som er en del av The North Alliance-gruppen.

- Vi ønsket å samle digital strategi, teknisk utvikling, forvaltning og brukeropplevelse hos èn strategisk partner. I den byråkonkurransen vi gjennomførte var Making Waves best. Etter noen måneders samarbeid har vi fått bekreftet at dette var et klokt valg, sier Torkel Lappegard, direktør IKT og Forretningsutvikling hos SiO.

Kundedirektør Erik Jansson i Making Waves sier det «er spennende med SiO og deres medlemmer».

- Det finnes knapt en mer utfordrende målgruppe. Studenter er unge, krevende brukere med høye forventninger til digitale tjenester. De er digitalt supermodne og tar raskt i bruk ny teknologi og plattformer, sier Jansson.

Image-text:

Sommer i Making Waves:

Making Waves er SiOs nye digitalpartner. Her hele SiO-teamet og alle åtte sommerstudentene i Making Waves.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

- Det siste tiåret har snittet på reklamefilmenes lengde på norske TV-skjermer gått tilbake, og fallet er særlig tydelig de siste fire-fem årene, skriver Bjørn Solvang i Tenk TV
Kampanje 18.06.2021
Klimabyrået Footprint girer opp prosessen mot grønn omstilling og ansetter tre rådgivere og strateger fra bedrifter innen bærekraft.
Kampanje 17.06.2021
Henrik Norem og Marie Mauseth er de første norske vinnerne av Young Lions Marketers.
Kampanje 17.06.2021
- Vi har en plan om at Magnus ikke bare skal sitte i studio og mene, men også være med å skape spennende og interessant innhold fra kombinert-miljøet, sier Sportssjef i NENT Norge, Kristian Oma.
Kampanje 17.06.2021
- Når situasjonen har blitt som det har blitt, så er det beste for Nidaros i nåværende situasjon er at jeg trekker meg, sier Arne Reginiussen.
Kampanje 17.06.2021

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt