Dagligvarehandelen
23.05.2017
En heldig mann et sted i Norge kan glede seg til en Dubai-ferie. Han er nemlig første vinner i Coca-Colas nye sommerkampanje.
- Vi har sendt ham en mail, men vi har ikke hørt noe fra ham ennå, sier merkevareansvarlig Line Sjøthun i Coca-Cola Norge.
Sommeren er i anmarsj, og tradisjonen tro gjennomfører Coca-Cola en sommerkampanje. I år velger de en ny vri, og sender nordmenn på ferie.
Kommunikasjonssjef Mette Vinther Talberg sier at de internasjonale destinasjonene foreløpig er mest populære.
- Det gjelder spesielt stedene som ligger langt unna, Maldivene, Bahamas og Bali ligger høyt på lista. Men også mange som vil til byer i Europa. Her er N
Gå til medietSommeren er i anmarsj, og tradisjonen tro gjennomfører Coca-Cola en sommerkampanje. I år velger de en ny vri, og sender nordmenn på ferie.
Kommunikasjonssjef Mette Vinther Talberg sier at de internasjonale destinasjonene foreløpig er mest populære.
- Det gjelder spesielt stedene som ligger langt unna, Maldivene, Bahamas og Bali ligger høyt på lista. Men også mange som vil til byer i Europa. Her er N