AddToAny

Reagerer på uttalelse om at studenter trenger deltidsjobb «for å lære seg å være voksen»

Arendal: Abelia-leder mener deltidsjobben er viktig for at studentene skal lære seg å stå opp om morgenen og jobbe hele dager. - Studenter jobber mer enn vanlige fulltidsansatte, svarer NSO-lederen.
Arendal: Abelia-leder mener deltidsjobbe

Flere saker fra Universitetsavisa

Dagens hint: Embetsmannen som passer på at sektorens institusjoner gjør som de skal.
Universitetsavisa 08.12.2019
Dagens hint: Har et mellomnavn som sjelden nevnes, og bruker fritiden på å få publiseringspoeng.
Universitetsavisa 07.12.2019
Det er forståelig at de som utformer strategiene er opptatt av å legitimere dem, skriver Eli Smeplass i sitt svar til prorektor Bjarne Foss.
Universitetsavisa 06.12.2019
Det er ikke lærlingene som bør få pengene til medisinsk forskning i Midt-Norge, men dem som kan forskning.
Universitetsavisa 06.12.2019
Jeg har brukt dagene mine ved NTNU siden 2011. Neste uke er det slutt.
Universitetsavisa 06.12.2019

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen