AddToAny

Reagerer på uttalelse om at studenter trenger deltidsjobb «for å lære seg å være voksen»

Arendal: Abelia-leder mener deltidsjobben er viktig for at studentene skal lære seg å stå opp om morgenen og jobbe hele dager. - Studenter jobber mer enn vanlige fulltidsansatte, svarer NSO-lederen.
Arendal: Abelia-leder mener deltidsjobbe

Flere saker fra Universitetsavisa

Onsdag ble Anne Borg konstituert som rektor for NTNU. Stillingen som rektor vil bli lyst ut for 5,5 år.
Universitetsavisa 21.08.2019
I dag klokken 9 overlot Gunnar Bovim rektorvervet ved NTNU til Anne Borg. Her kan du lese om noe av det Bovim har opplevd gjennom seks år i rektorstolen. Extra-info: Se tidslinjen:
Universitetsavisa 21.08.2019
Spekulasjonene på hvem som blir NTNUs neste rektor er i gang. Konstituert rektor Anne Borg bekrefter overfor UA at hun kommer til å søke jobben.
Universitetsavisa 20.08.2019
NTNU opplever en synkende interesse innenfor enkelte områder for å ta imot studenter som ønsker arbeidslivserfaring.
Universitetsavisa 20.08.2019
Artifish vil trene opp rognkjeks til å spise lakselus. Idéen er så god at de vant EM i studentbedrifter i juni.
Universitetsavisa 20.08.2019

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen