AddToAny

PR-operatørene utvider partnerskapet

Steinar Daltveit og Hanne Stabell kjøper seg inn i byrået.
Steinar Daltveit og Hanne Stabell blir nye partnere i PR-operatørene. Begge er relativt ferske i byrået med oppstart i 2017 og 2018, og jobber som kundeansvarlige.

- Det er veldig hyggelig å invitere inn Hanne og Steinar som partnere i PR-operatørene. De har over tid levert på et høyt nivå og har klare ambisjoner om å løfte selskapet ytterligere, sier Petter Thorendahl, byråleder i PR-operatørene.

De nye partnerne forteller at de er klare for et større ansvar.

- Jeg har vært med på veldig mye moro hittil i PR-operatørene. Nå skal vi fortsette å gi gass, få til gøyale ting og skape sinnssyke resultater for nye og eksisterende kunder, sier Daltveit, som er tidligere journalist og radioreporter i NRK P3.

Stabell har en Cand mag. og Master of Communication fra BI, og har vært innom mediehus som Nettavisen og Dagens Næringsliv, samt byråer som McCann og IUM før hun begynte i PR-operatørene.

- Vi har fått inn mange nye kunder fra flere bransjer det siste året, alle med sine ulike kommunikasjonsutfordringer. Noe av grunnen til denne kundetilgangen er at PR-operatørene kan levere på et bredt spekter av tjenester, og at vi oppriktig interesserer oss for kundene våre, sier Stabell.

Før jul skrev Kampanje at tidligere partner og gründer Stian Lyberg gir seg i PR-operatørene. Han sitter fortsatt på 20 prosent av aksjene i PR-operatørene, men både byråleder Petter Thorendahl og Lukas Loeb kjøper seg opp til henholdsvis 21,5 og 6 prosent.

PR-operatørene har nylig også ønsket seniorrådgiver Monica Csango, og kundeansvarlig og kreativ leder, Eivind Hammer Myhre, velkommen.

- Med nye partnere, samt senior- og kreativ kompetanse på plass, er det god stemning og masse pågangsmot i Lille Grensen 7, sier Thorendahl.

Image-text:

Nye koster:

Bakerst fra venstre: Steinar Daltveit, Petter Thorendahl og Lukas Loeb. Foran fra venstre: Hanne Stabell, Eivind Hammer Myhre og Monica Csango. Foto: Ilja C. Hendel

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

etter at serien ble mest sett av norske seere i 2019.
Kampanje 20.01.2020
- På en måte er det et paradoks, sier Fredrik Solvang, som er nominert til prisen «Årets sterke mening».
Kampanje 20.01.2020
Konsulentgiganten øker omsetningen til 2,5 milliarder kroner.
Kampanje 20.01.2020
- Dette er veldig gode nyheter for TV3, sier TV-sjef i Mediacom.
Kampanje 20.01.2020
De siste fem årene har divisjonen vært delt i fem regioner. Nå er det besluttet at to av regionene slås sammen.
Kampanje 20.01.2020

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt