AddToAny

PR-operatørene fant tonen med ny rådgiver fra Universal Music

PR-operatørene fant tonen med ny rådgiver fra Universal Music
Alva Ore er med på å gi PR-byrået en pangstart på året.
PR-operatørene har ansatt Alva Ore som ny rådgiver. Hun kommer fra stillingen som Event og Promotion Coordinator i Universal Music.

- Det er strålende å endelig få Alva på plass. Hun har et bredt nettverk, spennende bakgrunn og ikke minst er hun full av energi og nye ideer, sier byråleder i PR-operatørene, Petter Thorendahl.

Alva Ore har hatt ansvaret for å utarbeide og gjennomføre markedsføringsstrategier for både norske og internasjonale artister i Universal Music. Nå skal hun jobbe med kunder innen innen teknologi, livsstil, finans og FMCG-segmentet.

- Jeg gleder meg til å bidra med min kunnskap og erfaring i prosjektene til PR-operatørene. I lang tid har jeg sett opp til byrået, arbeidene deres og er motivert for å komme skikkelig i gang, forteller hun.

Byrålederen forteller om en sjelden god start på året, til tross for nye koronarestriksoner.

- Jeg har vært i PR-operatørene i 14 år og tror aldri jeg har opplevd et sånt trøkk og pågang som det er nå. Det er også imponerende og inspirerende å se hvordan både kollegaer og oppdragsgivere forsetter å håndtere «den nye normalen», sier Thorendahl.

I tillegg til Alva Ore, har PR-operatørene nylig fått på plass Sara Stefansdottir og Viktoria Baug som nye juniorrådgivere og Mikkel Nord som praktikant fra Høyskolen Kristiania.

Image-text:

Nye PR-operatører:

Alva Ore (ytterst til høyre) er det siste kvinne inn hos PR-byråene. Der møter hun (fra venstre) Mikkel Nord

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

Markedsdirektøren i Felleskjøpet ville ikke ha laget Gullfisken-vinneren «Bønder i byen» i dag. - Et helt annet bærekraftfokus.
Kampanje 13.04.2021
Byrået skal sammen med Conteir og Item Consulting hjelpe Mattilsynet.
Kampanje 13.04.2021
- Dette er en viktig og strategisk storsatsning, sier medisinsk direktør og lege Thomas Smedsrud.
Kampanje 13.04.2021
- Jeg ser frem til å ta fatt på min nye rolle, sier Signe Bunkholt Sæter.
Kampanje 13.04.2021
- En slik merkeordning er velment symbolpolitikk, skriver Mats Michael Olsen, kreativ leder i Spoon.
Kampanje 13.04.2021

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt