AddToAny

New York-designer til Bleed: - Åpenbart førstevalg

New York-designer til Bleed: - Åpenbart førstevalg
Bleed får ny designkompetanse fra det amerikanske kontinentet.
Kanadiske Camille M. Sauve starter opp som designer i Bleed. Hun er opprinnelig fra Montreal i Canada, men har siden 2015 primært arbeidet i New York. Hun har jobbet med noen av Nord-Amerikas mest anerkjente byråer og kunder, de siste tre årene for designbyrået Collins.

- Jeg er opptatt av design som har en klar tanke bak, og som bidrar til å nå strategiske mål. Bleed står ut i Norge som det sterkeste og mest allsidige fagmiljøet innen identitetsdrevet design. Derfor var det et åpenbart førstevalg nå når kjærligheten brakte meg til Norge, sier Sauve.

Sauve er spesialisert innen identitetsdesign og digitalt design. Foruten nevnte Collins, har hun erfaring fra verdenskjente byråer som Sid Lee og Pentagram. Hun har jobbet med kunder som American Ballet Theatre, Microsoft, vitaminwater og Target. Fra 2013 til 2016 var hun sjefdesigner hos det nordamerikanske motemerket Frank + Oak.

- Bleed jobber med å skape helhetlige kundeopplevelser, men har vårt faglige utgangspunkt i identitetsdrevet design. Camille er et spennende tilskudd til vårt allerede sterke lag av norske og internasjonale designere, sier daglig leder i Bleed, Christoffer Nøkleby.

Image-text:

Styrker design-laget:

Bleed-sjef Christoffer Nøkleby styrker designlaget og får ny designkompetanse fra det amerikanske kontinentet med Camille M. Sauve.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

- Stuntbasert reklame som kun er laget for å få oppmerksomhet i krisetider, fungerer dårlig og blir fort avslørt, skriver Petter Gulli i 12 Years.
Kampanje 28.03.2020
Den nye tjenesten skal sende opp mot 20 milliarder kroner til norske bedrifter i måneden.
Kampanje 27.03.2020
- Det er nok mange som søker litt hverdagsflukt i denne krevende tiden, sier Dplays programdirektør.
Kampanje 27.03.2020
- En kombinasjon av humor med mening, som vi ofte prøver, sier Christina Rezk Resar, fungerende redaktør i NRK Underholdning.
Kampanje 27.03.2020
Regjeringen klar med en krisepakke til norske gründere.
Kampanje 27.03.2020

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt