AddToAny

Kreftforeningen henter salgssjef fra Viasat

Daniel Jahren blir ny leder for privatmarked i Kreftforeningen.
Daniel Jahren har tidligere vært salgs- og kundesjef i Viasat og senere seksjonsleder i Allente, som selskapet heter i dag. Nå skal han øke inntektene til fordel for kreftsaken.

- Å få lov til å jobbe for denne saken ser jeg på som utrolig givende og en stor mulighet for meg til å bidra i kampen mot kreft. Jeg er imponert over hva Kreftforeningen har fått til, og den innsatsen de gjør hver eneste dag for at flere skal overleve kreft, sier Jahren i en pressemelding.

Han tar med seg seks års ledererfaring innenfor salgsaktiviteter, kunderelasjon og markedsføring når han tiltrer 1. januar.

- Bredden i min erfaring har gitt meg god forståelse for hvordan drive salg og markedsføring på tvers av kanaler, med en gjennomføring som skaper gode relasjoner til kundene og sikrer langvarige kundeforhold. Jeg gleder meg fremover til å bruke min bakgrunn for å engasjere flere givere til Kreftforeningen, sier Jahren.

Avdelingsleder Andreas Bjørnstad forteller at organisasjonen har satt seg ambisiøse mål.

- Jahren har et offensivt og kommersielt tankesett som jeg er veldig glad for at nå skal komme kreftsaken til gode. Skal vi lykkes med å øke støtten til livsviktig kreftforskning og tilbud til alle som rammes, er vi avhengig av støtte fra det norske folk, sier han.

Image-text:

Slutter i TV-bransjen:

- Å få lov til å jobbe for denne saken ser jeg på som utrolig givende og en stor mulighet for meg til å bidra i kampen mot kreft, sier Daniel Jahren.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

NRK får igjen flest nominasjoner - og Netflix dukker opp for første gang på listen.
Kampanje 16.04.2021
- Uten en løsning vil det ikke spille noen rolle om det er publisistene eller annonsørene som sitter på de beste og skarpeste dataene, skriver Jan Berthrand Danielsen i Adform.
Kampanje 16.04.2021
- Disse ansettelsene svarer på våre kunders ønske om å løse enda flere kommunikasjonsutfordringer på ett sted, sier byråleder i MSL, Rolf Aaneland.
Kampanje 16.04.2021
- Budskapet er tydelig, roser Gullfisk-juryen.
Kampanje 15.04.2021
- Et klart førstevalg hos alle som var involvert i prosessen, sier markedssjefen.
Kampanje 15.04.2021

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt