AddToAny

Karsten Warholm skal få nordmenn til å pante enda mer

Karsten Warholm skal få nordmenn til å pante enda mer
- I dag pantes ni av ti flasker og bokser her til lands. Vårt mål er å få inn den tiende også, sier markedsdirektør.
Panteselskapet Infinitum, som eier og drifter pantesystemet i Norge, går offensivt til verks for å få nordmenn til å pante mer. Selskapet har nemlig med seg verdensmester Karsten Warholm i deres nye kampanje. Infinitum ruller nå ut en bred informasjonskampanje med deres ambassdør Warholm i spissen.

- Vi går ut i alle kanaler med budskapet om hvor viktig det er å pante alt, og at en boks eller flaske med drikkevare kun er til låns, sier Randi Haavik Varberg, direktør for informasjon og marked i Infinitum.

Se den nye reklamefilmen her:

- Ni av ti

Infinitum sier at nordmenn er verdensmestere i panting, men at vi fortsatt har en vei å gå.

- I dag pantes ni av ti flasker og bokser her til lands. Vårt mål er å få inn den tiende også, sier Varberg.

Nå håper selskapet at den populære hekkeløperen skal bidra til at flere panter. Kampanjen vil gå på radio, TV, i sosiale medier og digitalt ut året.

- Vi har varierende trykk gjennom perioden, men kampanjen skal gå resten av året, sier Varberg.

Også mediefavoritt

Warholm er ikke bare en populær friidrettsutøver, han er også journalistenes favoritt.

I Aalunds PR-barometer for 2019 undersøkte Aalund hvilken idrettsutøver landets journalisters synes er best på mediehåndtering. Warholm ble kåringens soleklare vinner.

Infinitums kampanje er utarbeidet i samarbeid med Pulse Communications, som har utviklet og produsert hele kampanjen, og mediebyrået OMD.

Image-text:

I hovedrollen:

Karsten Warholm spiller hovedrollen når panteselskapet Infinitum lanserer ny kampanje. Foto: Jonatan Aune Bendixen/Pulse Communications

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

JCP står bak Zalandos andre norske reklamekampanje.
Kampanje 20.10.2020
NTB kaster seg inn i kampen om det norske markedet for lagring og gjenfinning av bilder og video. I dag lanserer nyhetsbyrået mediebank for alle.
Kampanje 20.10.2020
- Med dramatisk nedgang i lønn og en usikker fremtid er det naturlig at mange ser etter utfordringer utenfor bransjen, skriver prosjektleder Chirsten Castberg i 6. Sans.
Kampanje 20.10.2020
Skal ta opp kampen med telegigantene.
Kampanje 20.10.2020
- Anti er et miljø jeg har vært fascinert av lenge, så å ha landa en jobb her føles veldig bra, sier Drogseth.
Kampanje 19.10.2020

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt