AddToAny

Harvest inngår samarbeid med We Are Live

Harvest inngår samarbeid med We Are Live
- Dette var en nøtt vi måtte knekke, sier rådgiver i byrået.
Fonds - og investeringsløsningen Harvest inngår samarbeid med reklamebyrået We Are Live. Samarbeidet innebærer blant annet nytt kommunikasjonskonsept, lanseringskampanje og implementering i ulike kanaler, ifølge en melding fra reklamebyrået.

Se en av printannonsene nederst i saken

- I forbindelse med lansering av ny nettside, nye produkter og ny investeringsfilosofi var det naturlig å lete etter et kommunikasjonsbyrå som kunne løse både det langsiktige markedsføringsbehovet og det kortsiktige, mer taktiske. Det fant vi i WAL, og allerede etter innledende møter følte vi oss trygge på at de forstod våre forretningsbehov, samtidig som de utfordret oss på det kreative, sier Diana Peters, markedssjef i Harvest.

Videre skriver We Are Live at det i fonds- og forvaltningsbransjen er svært strenge krav til hva en kan si og ikke si i markedsføringsøyemed, og at dette særlig er knyttet til lovnader om vekst og avkastning. I tillegg viser innsikt at tillit og ærlighet er blant de viktigste driverne for valg av fondsforvalter.

- Dette var en nøtt vi måtte knekke. Det viste seg nemlig fort at å kommunisere «ny og bedre» eller «her får du mer penger igjen» ikke holdt mål. Løsningen ble å fokusere på forvalternes innsats, kompetanse og ekspertise. I tillegg utfordrer Harvest dagens metoder innen bærekraftige investeringer. Dette ble en tydelig føring for uttakene, som skiller seg betraktelig fra kategorispråket, sier Sigmund Malkenes, rådgiver i We Are Live.

Image-text:

Teamet bak Harvest-kampanjen:

Fra venstre - Kaja Isnes, Sigmund Malkenes, Simen Frogner, Diana Peters (Harvest), Fredrik Bjørn, Martine Holmen og Henning Selvaag.

Harvests nye kampanje:

- Vi har valgt å fokusere på forvalternes innsats, kompetanse og ekspertise, sier Sigmund Malkenes, rådgiver i We Are Live, om den nye kampanjen.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

- Vi både håper og tror at det verste er lagt bak oss, sier Merete Mandt Larsen i Mediebyråforeningen.
Kampanje 13.07.2020
Selskapets merkevarevirksomhet har en fremgang i driftsresultatet på 16 prosent-
Kampanje 13.07.2020
- Denne filmen gir meg gåsehud og får virkelig vestlandshjertet til å banke av stolthet, sier administrerende direktør i Fjord Norge.
Kampanje 13.07.2020
Men Vipps-sjef utelukker ikke at butikken kan gå i pluss i neste år.
Kampanje 11.07.2020
Seefood tv klinket også til med største omsetning noensinne.
Kampanje 10.07.2020

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt