AddToAny

- Har aldri mottatt så mange positive reaksjoner på en reklamekampanje

- Har aldri mottatt så mange positive reaksjoner på en reklamekampanje
TV 2 bryter inn i Mills-reklame i ny utgave av «Reklamepause i reklamepausen».
Rema 1000 var først ut da TV 2 satte i gang kampanjen «Reklamepause i reklamepausen». Den går ut på at kaprer TV 2 utvalgte reklamefilmer for å hylle annonsørene som velger å annonsere hos dem i koronakrisen.

- Det at annonsørene er til stede på TV 2, gir positive ringvirkninger for både folk og virksomheter. Det har vært mange som har «takket» de siste ukene, og dette er vår hyllest, til alle som utgjør mangfoldet i Medie-Norge. Gjennom det bidrar til de til å støtte norsk innhold og journalistikk, sa Bjørn Gunnar Rosvoll, salgs- og markedsdirektør i TV 2, da kampanjen ble lansert.

Nå er TV 2 og reklamebyrået Heisholt Inc. klar med oppfølgeren, og denne gangen er det en Mills-reklame som avbrytes av TV 2. Racecar har gjort animasjonsarbeidet, Ekko Agency har stått for musikk og lydlegging, mens Linn Skåber har stemmelagt avbruddet hos Den Røde Gorilla.

Kreativ leder Erik Heisholt i Heisholt Inc. forteller at tilbakemeldingen på kampanjen har vært enorm.

- I tillegg til å bidra til at god journalistikk og underholdning kan produseres, så sørger produksjoner av gode reklamefilmer for positive ringvirkninger for en rekke folk og firmaer i Media-Norge. Selve kreasjonen av denne store kampanjen, er også ment som en inspirasjon til hvordan annonsører og kreative miljøer og mennesker kan finne sammen og tenke smart, positivt og nytt, nå når vi trenger det mer enn noen gang, sier han.

- Vi har aldri tidligere mottatt så mange positive reaksjoner og kommentarer som etter at «Reklamepause i reklamepausen» ble lansert med Rema 1000-kapring forrige uke, så vi tror dette blir lagt merke til både i mediebransjen, blant annonsørene og den «vanlige» seer, fortsetter han.

Image-text:

Kapres av TV 2:

Mills reklamefilm for kaviar er neste «offer» i TV 2s kapring av egen reklamepause. Se filmen nederst i saken.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

Lasse Maugesten blir strategisk rådgiver i Grid branding.
Kampanje 26.05.2020
Når Sørlandschips denne måneden lanserer chipsposer i resirkulerbart papir, forsvinner over 80 tonn plast fra markedet.
Kampanje 26.05.2020
Styreleder i Trys investeringsselskap utelukker ikke nye startup-satsinger.
Kampanje 26.05.2020
«Kampen om Narvik» kan nå gjenoppta innspillingen.
Kampanje 26.05.2020
«Maskineriet» slår «Wisting».
Kampanje 26.05.2020

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt