AddToAny

Finn tar over Styletime

Går inn i tjenestemarkedet med ny bookingtjeneste.
Styletime har tidligere vært en del av Let's Deal og Schibsted Growth. Nå tar Finn over tjenesten og plasserer den i Finns nye markedsplasser, en helt ny avdeling som skal jobbe med innovasjon og utvikling.

- Dette gir Finn en kjempespennende mulighet i tjenestemarkedet. Finn er et vekstselskap, og som vekstselskap ser vi alltid etter nye muligheter og områder som kan bidra til å verdiøke og videreutvikle Finns markedsplasser. Å etablere seg innenfor tjenestemarkedet er noe vi mener at kan bidra til dette, sier Rob Van Sundert, Business Unit Manager for nye markedsplasser i Finn.

Styletime er en plattform for booking av frisør-, skjønnhet- og velvære-timer.

- Finn er imponert over hva Styletime har fått til på kort tid. Man har klart å skape et konsept som fungerer godt og som har både betalende kunder og svært fornøyde brukere. De har i tillegg en solid posisjon blant den yngre målgruppen, og har i løpet av kun to år fått en sterk markedsposisjon med over 350 salonger og tusenvis av aktive brukere.

Styletime har fem ansatte og Kristian Gulli Larsen, som i dag er leder for Styletime, vil fortsette å lede satsingen.

- Å bli en del av Finn er utrolig spennende og en stor mulighet for oss. Det vil gi kraft til å enda raskere lage et bedre produkt både for frisører og skjønnhet- og velværesalonger, og for alle dem som ser etter en ny salong eller behandling. Vi gleder oss veldig til å bli en del av et miljø som vi kan lære mye av, sier Gulli Larsen.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

- Var på jakt etter en produsent som kan ta selskapet inn i fremtiden.
Kampanje 25.05.2020
Investinor går inn med fire millioner kroner i Cavai.
Kampanje 25.05.2020
PR-byrået sier de vil offentliggjøre kundelisten til den nye statsrådsvikaren raskt.
Kampanje 24.05.2020
- Etter en dump i radiolytting i midten av mars har radiolyttingen økt, skriver Knut-Arne Futsæter i Kantar.
Kampanje 22.05.2020
TV 2 bryter inn i Mills-reklame i ny utgave av «Reklamepause i reklamepausen».
Kampanje 22.05.2020

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt