AddToAny

Finn tar over Styletime

Går inn i tjenestemarkedet med ny bookingtjeneste.
Styletime har tidligere vært en del av Let's Deal og Schibsted Growth. Nå tar Finn over tjenesten og plasserer den i Finns nye markedsplasser, en helt ny avdeling som skal jobbe med innovasjon og utvikling.

- Dette gir Finn en kjempespennende mulighet i tjenestemarkedet. Finn er et vekstselskap, og som vekstselskap ser vi alltid etter nye muligheter og områder som kan bidra til å verdiøke og videreutvikle Finns markedsplasser. Å etablere seg innenfor tjenestemarkedet er noe vi mener at kan bidra til dette, sier Rob Van Sundert, Business Unit Manager for nye markedsplasser i Finn.

Styletime er en plattform for booking av frisør-, skjønnhet- og velvære-timer.

- Finn er imponert over hva Styletime har fått til på kort tid. Man har klart å skape et konsept som fungerer godt og som har både betalende kunder og svært fornøyde brukere. De har i tillegg en solid posisjon blant den yngre målgruppen, og har i løpet av kun to år fått en sterk markedsposisjon med over 350 salonger og tusenvis av aktive brukere.

Styletime har fem ansatte og Kristian Gulli Larsen, som i dag er leder for Styletime, vil fortsette å lede satsingen.

- Å bli en del av Finn er utrolig spennende og en stor mulighet for oss. Det vil gi kraft til å enda raskere lage et bedre produkt både for frisører og skjønnhet- og velværesalonger, og for alle dem som ser etter en ny salong eller behandling. Vi gleder oss veldig til å bli en del av et miljø som vi kan lære mye av, sier Gulli Larsen.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

Tar over den kriserammede avisen etter Anna B. Jenssen.
Kampanje 22.10.2019
Til tross for slakt i landets største avis, har ingen annen underholdningsserie på TV 2 Sumo åpnet sterkere.
Kampanje 22.10.2019
Men styreleder Amund Djuve tror likevel det er en attraktiv jobb.
Kampanje 22.10.2019
- Jeg er sjukt stolt over å bli den første redaktøren fra Drammen i nyere tid.
Kampanje 22.10.2019
- Vi legger listen enda litt høyere på hva vi forventer av et sponsorat, sier markedsdirektør.
Kampanje 21.10.2019

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt