AddToAny

Disse gikk til topps i Max Marketing Mix

Disse gikk til topps i Max Marketing Mix
Utdelingen har foregått på ANFO med løpende prisutdelinger igjennom dagen.
Max Marketing Mix (MMM) er Norges eldste prisutdeling, og går av stabelen for 32. gang i år.

Konkurransen premierer de beste jobbene i skjæringspunktet mellom kreativitet og teknologi, og er Norges eldste konkurranse for «datadrevet markedsføring», som i praksis betyr all målrettet reklame og markedsføring.

ANFO skriver at årets MMM er heldigital, med avsløringer igjennom hele dagen. Det skal ha vært et spennende år, hvor det har vært helt avgjørende med en god digital strategi, ettersom nesten «alt» vi har gjort siden mars har foregått på en skjerm. Det har med andre ord vært svært hard kamp om forbrukernes oppmerksomhet.

- Det har vært mange sterke jobber i år, sier Trygve Tellefsen, Head of events i ANFO og ansvarlig for MMM i ANFO, i en pressemelding.

Videre sier han at hele 43 jurymedlemmer i år har kåret årets vinnere.

- Juryen har gjort en fantastisk innsats, og nå gleder vi oss til å vise hvem som har gått helt til topps. De beste løsningene sender vi rett til Echo Awards, verdens største konkurranse innen datadrevet markedsføring. Det må jo være en ekstra gulrot å få med seg, sier Tellefsen.

Her er årets gull-vinnere:

Kategori Kampanje Annonsør Byråer

Andre tjenester og helse Ingen kjenner julen bedre enn Posten Posten Pol, Einar film, Willy Nikkers, POL

Business to Business Skilleark-konferansen PowerOffice Morgenstern, Amidays

Detaljhandel/Retail og direkte salg 30 år på innsiden Kondomeriet Pol, Mood Communication, Try Apt

Finans og forsikring DNB Huninvesterer - Kapitalgapet DNB Bank ASA Try Reklamebyrå, Vizeum

Internmarkedsføring Fareblind Samarbeid for sikkerhet i bygg og annlegg HyperRedink

Produktproduksjon og distribusjon Smash! Når helt feil blir helt rett Smash / Orkla Confectionaries & Snacks Per Høj, OMD

Reise, transport og kjøretøy Granka, Granka, Granka Finn.no Morgenstern

Sosiale tjenester, skoler og idelle organisasjoner Er det delbart? Politiet/Kripos Atyp, Ferdi film, Wergeland/Apenes

Telecom, IT, elektrisitet og energi Hvordan kommunisere kompliserte pronlemstillinger på en forklarig måte Equinor IUM, Try, Ipsos, Schibsted Brand Studio

Underholdning Vekking fra Hamar Norsk Tipping Try

Her er vinnerne av årets spesialpriser:

Best bruk av Kampanje Annsør Byrå

Bærekraft og sammfunnansvar 422 Livreddende Facebookfilmer Røde Kors Try, Try Opt, Try Apt

CRM-strategi/samtykkeløp How Telia found efficient synergies between paid search and programmatic display to reduce churn Telia Carat, iProspect

Datadrevet teknologi Vekking fra Hamar Norsk Tipping Try

E-post Sunkost - Femaralle Sunkost Oculos

Innhold DNB Huninvisterer - Kapitalgapet DNB Bank Asa Try Reklamebyrå, Vizeum

Ny teknologi - Ai, AR, WE-installasjoner Chat-Bubble Cavai

Ny teknologi - Ai, AR, WE-installasjoner It's in our DNA Unicef Housmann

Online display, mobil, video Skillearkkonferansen Poweroffice Morgenstern, Amidays

Sosiale medier 422 Livreddende Facebookfilmer Røde Kors Try, Try Opt, Try Apt

Søk Hvordan øke salg når kundemassen ikke kommer inn i landet MyCall Carat/iProspect

Årets Kampanje Annonsør Byrå

Visuell/ AD E(merch)ing Posten Pol, No Name, Also Known As

Callsenter Maskineriet Maskineriet

Årets kundeservice Vipps Vipps

Studentpris That Song's Fire Burger King Mira Mortensen og Sebastian Graf Stenberg

Image-text:

Digital utdeling:

- Det har vært mange sterke jobber i år, sier Trygve Tellefsen i ANFO. I år har prisutdelingen vært heldigital. Foto: Anfo

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

- Men hva vil skje med innovasjon når vi alle «låses inn» i abonnementer, spør Peder Engesæth i denne kronikken.
Kampanje 22.01.2021
Blir performance-sjef i bilstolprodusenten Besafe.
Kampanje 22.01.2021
Det norske mediekonsernet mener på sin side at de kun benytter seg av nyhetsretten.
Kampanje 21.01.2021
Skjerper tonen overfor dagligvarekjedene og satsingen på egne merkevarer.
Kampanje 21.01.2021
Mens 59 000 har sett alle de seks episodene.
Kampanje 21.01.2021

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt