AddToAny

Digitalbyråer slår seg sammen: - Perfekt match

Digitalbyråer slår seg sammen: - Perfekt match
- Dette markerer for oss et opprykk til øverste divisjon, sier Hallgrim Bjørvik i Increo.
Oslo-baserte Imbera blir nå en del av digitalbyrået Increo. Målet er at de nå skal kunne hevde seg i kampen om prestisjeprosjektene.

- En helt perfekt match for oss, både faglig og strategisk, sier Hallgrim Bjørvik, arbeidende styreleder og gründer i Increo.

Increo har økt omsetningen med nærmere 38 prosent på to år. Selskapet omsatte for 25,4 millioner kroner i 2019 og leverte et resultat på 1,4 millioner før skatt.

Med Imbera på laget teller det Increo nå 34 medarbeidere, fordelt på to kontorer. Bjørvik forteller om god kjemi fra første møte tilbake i 2019.

- Vi hadde opprinnelig syv navn på blokka, men la de andre i skuffen etter å ha sett nærmere på Imbera. Det var rett og slett en for bra match, sier han.

Imbera ble etablert i 2007 og omsatte for 8,1 millioner kroner i 2019. Daglig leder Sebastian Krohn sier de gleder seg til å bli en del av et større miljø, og spesielt et som ligner deres eget.

- Dette var et naturlig neste steg. Increo tenker og arbeider som oss. Det er ingen snarveier, men langsiktige, skreddersydde og skalerbare løsninger, sier Krohn som skal lede Increos Oslo-kontor fra splitter nye lokaler.

- Målet er å kun jobbe med det vi synes er mest interessant og spennende. Vi har vist for oss selv og kundene at vi leverer også i omfattende prosjekter. Med musklene vi får etter denne sammenslåingen, skal vi virkelig være med på leken. Dette markerer for oss et opprykk til øverste divisjon, sier Bjørvik.

Increo har kontorer i Oslo og Trondheim.

Image-text:

Går sammen:

Digitalbyråene Increo og Imbera slår seg sammen. Her arbeidende styreleder og gründer i Increo, Hallgrim Bjørvik og Imberas daglig leder Sebastian Krohn. - Et naturlig neste steg, sier Krohn.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

Hudpleie-gründer Linda Johansen tar et oppgjør med reality-kulturen på «Lindmo».
Kampanje 18.09.2020
- Det er tydelig at denne tematikken engasjerer, sier redaksjonssjef i NRK.
Kampanje 18.09.2020
- Jeg har vært jævlig irritert på den Tangen-saken, sier Kristin Skogen Lund.
Kampanje 18.09.2020
- Med Vetle på laget får vi verdifull kompetanse som skal løfte dette fagområdet ytterligere, sier byråleder Bente Kvam Kristoffersen.
Kampanje 18.09.2020
Det blir ingen femte sesong av seersuksessen.
Kampanje 18.09.2020

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt