AddToAny

Clear Channel henter fra Schibsted og Discovery: - Utendørs som kanal er tilbake for fullt

Reklamebyrået Clear Channel styrker salgsteamet med flere signeringer.
Clear Channel styrker salgsteamet i takt med at Norge gjenåpner. Nå som menneskene strømmer til gatene, kollektivtransporten og flyplassene tar utendørsselskapet et magadrag og fyller på med utendørsreklame.

- Utendørs som kanal er nå tilbake for fullt. Vi merker at annonsørene har en stor kjøpsvilje, og mange sitter på oppsparte penger. Det er derfor gledelig at vi nå har styrket salgsteamet vårt med tre nye superselgere, sier norgessjef Dennis Højland Nyegaard.

Med på laget har de fått med seg blant annet André Jonassen fra Discovery. Der jobbet han som konseptutvikler og kommersielt ansvarlig for blant annet «71 grader nord» og «Neste sommer». Nå blir han kundeansvarlig i Clear Channel.

- Jeg har skreddersydd kreative konsepter, hvor det kommersielle integreres med det redaksjonelle i og rundt et ønsket program. På den måten laget kommersiell historiefortelling med annonsør i hovedrollen, som en naturlig del av TVNorge sine kjente programkonsepter og univers. sier Jonassen og legger til:

- Min erfaring gjør at jeg kan se andre muligheter og utfordre mediet. Clear Channel har en enorm bred dekningsgrad, og er et svært godt likt medium. Kombinasjonen av disse to gjør dette til en utrolig spennende jobb i et spennende marked, sier han.

Clear Channel henter også Maria Gulbrandsen fra Schibsted til rollen som i en tilsvarende rolle og Kaja Nygaard fra EF Education first i rollen medieselger.

- Vi er veldig stolte over de sterke rekrutteringene vi har gjort. Med disse på plass vil vi kunne møte den store etterspørselen vi nå ser, og venter at de vil fortsette å komme, sier Højland Nyegaard.

Image-text:

Nysigneringer:

Dennis Højland Nyegaard, i midten, har fått med seg André Jonassen og Kaja Nygaard på laget. Foto: Clear Channel.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

Det ble fem norske gull i den internasjonale reklamekonkurransen.
Kampanje 26.11.2021
Ulvang vil at folk skal kjøpe brukt under årets Black Week.
Kampanje 26.11.2021
- I en ombruksbasert økonomi vil salgskampanjer utspille sin rolle, fordi ingen vil tjene på å selge masseproduserte varer til spotpris, skriver Preben Carlsen i Good.
Kampanje 26.11.2021
Clear Channel får muligheten til å selge reklame på busser og trikker også 2023, men så kan det være slutt.
Kampanje 26.11.2021
Aldri har det vært solgt mer norsk sjømat i utlandet enn i år. Nå inngår Sjømatrådet en samarbeidsavtale med Karsten Warholm.
Kampanje 26.11.2021

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt