AddToAny

Bruktappen Tise får ny partner: - Det har aldri vært enklere å handle brukt

Nettbutikk for bruktklær får ny partner og feirer med «morsom og rørende» reklamefilm.
Bruktkklær-appen Tise utvikler stadig tjenesten sin og denne gangen er det Posten som kommer inn som fraktpartner.

- I går lanserte vi endelig den store og glade nyheten om at alle Tiserne våre nå kan velge å sende og motta pakker både med Posten og Helthjem via Tise sin integrerte betalingsløsning. Det har aldri vært enklere å handle brukt. Vi er veldig glade for å ha Posten med på laget for sammen gjør vi gjenbruk tilgjengelig for hele Norge, sier kommersiell direktør i Tise, Anna Dræge Hognestad.

Her kan du se den nye reklamefilmen til Tise.

Også kampanjeansvarlig Hege Barbara Aarhus i Posten er glad for samarbeidet

- Bærekraft er viktig for Posten, og gjenbruk er et viktig bidrag her. Så når Posten i fjor lanserte en enklere måte å sende og motta pakker på, der gjenbruksmarkedet var en viktig driver var Tise med sin profil en naturlig samarbeidspartner. Vi har samarbeidet tidligere med god erfaring, og har stor tro på at Tise'rne nå får en enda enklere gjenbrukshverdag med en fraktleverandør som når ut til alle i Norge. Og det ser vi allerede på engasjementet som den flotte kampanjefilmen har skapt på bare et døgn, sier Aarhus.

For samarbeidet ble lansert med «en morsom og rørende» reklamefilm regissert av Tobias Frøystad. I møter vi tidligere MGP Junior-artist, Espen Fernando - også kjent som Falito - i hovedrollen.

- På under et døgn har filmen fått nesten 100.000 organiske visninger og et enormt engasjement, så det er tydelig at dette er noe som engasjerer, sier markedssjef Sigrun Stenseth i Tise.

Image-text:

Nye klær:

Lei av garderoben? Heldigvis kan Espen Fernando handle på Tise. Bruktappen for klær er ute med ny reklamefilm i anledning ny partner på distribusjonssiden.

Markedssjef i Tise.

Sigrun Stenseth er markedssjef i Tise.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

Mens kun 400.000 sveipet innom TV 2s 17. mai-sendinger.
Kampanje 20.05.2022
- Kanskje de skjønner at behandlingen av klagene ikke var god nok, når kritikken fortsetter og antallet klager er enda større, sier Kim René Hamre.
Kampanje 20.05.2022
Begynner i stedet i oppstartsselskapet og shoppingplattformen Brandbassador.
Kampanje 20.05.2022
Postens julereklame fikk oppmerksomhet av en hel verden da den gikk på lufta. Et halvt år senere er den fortsatt et tema.
Kampanje 19.05.2022
Marketer Real Estate Technologies henter Anna Maridal fra Schibsted.
Kampanje 19.05.2022

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt