AddToAny

BI velger Schjærven som nytt reklamebyrå: - En stor ære

- BI er en viktig samfunnsaktør med et betydelig ansvar, og den posisjonen skal vi nå tydeliggjøre sammen med BI og Carat i Creative Hub, sier konsernsjef i Schjærven, Anders Waage.
Handelshøyskolen BI har valgt Schjærven som samarbeidspartner og leverandør av reklamebyråtjenester. Schjærven skal arbeide med å styrke merkevaren BI og bistå med ulike kommunikasjonsløsninger i relevante kanaler både nasjonalt og internasjonalt.

- Dette er en stor ære, og en anerkjennelse av den omfattende kompetansen vi har på huset, sier Anders Waage, konsernsjef i Schjærven.

- BI er en viktig samfunnsaktør med et betydelig ansvar, og den posisjonen skal vi nå tydeliggjøre sammen med BI og Carat i Creative Hub, fortsetter Waage og legger til:

- Samarbeidsmodellen vår har egne regler og ritualer, og den gjør merkevarebygging av dette kaliberet samlende, mer effektiv og veldig gøy.

Kommunikasjonsdirektør ved BI, Yngve Kveine, sier de ser frem til å tydeliggjøre handelshøyskolens posisjon sammen med Schjærven.

- Vår markedskommunikasjon må gjenspeile forskning i verdensklasse, topp undervisning og svært gode jobbmuligheter etter endt utdanning, sier Kveine.

Handelshøyskolen BI er en av Europas største handelshøyskoler med mer enn 20.000 studenter.

Samarbeidet mellom BI og Schjærven startet 1. november.

Image-text:

Nytt samarbeid:

Schjærven er Handelshøyskolen BI sin nytt nye byrå for reklametjenester. - En anerkjennelse av den omfattende kompetansen vi har på huset, sier Anders Waage, konsernsjef i Schjærven.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

- Vi har vokst litt, og vi har fått med oss folk som har god oversikt over enda flere ulike deler av bransjen, sier juryleder.
Kampanje 20.11.2019
Anders Mamen mener du ikke kommer unna eksperimentet i et effektstudie av reklame.
Kampanje 20.11.2019
Også kommunikasjonsdirektøren i Evry slår følge med over til NHO.
Kampanje 19.11.2019
- Jeg er veldig glad for denne muligheten, sier Åste Dahle Sundet.
Kampanje 19.11.2019
- En skam for statskanalen, skriver en klager.
Kampanje 19.11.2019

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt