AddToAny

- Befriende morsomt og lite selvhøytidelig

- Befriende morsomt og lite selvhøytidelig
Rema 1000 og Try får sølvfisk for sin smarthus-film. Reklamebyrået Trys første reklamefilm for Rema 1000 ble lansert med brask og bram i august og markerte seg raskt som en av årets aller største reklamesnakkiser.
Nå løftes filmen også opp av sølvfisk-juryen og melder seg dermed på i konkurransen om Gullfisken for 2018.

- Månedens sølvfisk er en revitalisering av et kjært og velkjent reklamekonsept, og juryen gleder seg over at man har klart å gjøre det på en aktuell og forfriskende måte. Dette er befriende morsomt og lite selvhøytidelig. Filmen er også velkomponert i alt fra musikkvalg til skuespill, med mange fine humordetaljer, skriver juryen, som avslutter med:

- Dattis il ema dusen for ådenes øvfisk!

I en rykende fersk reklamebørs fra mediebyrået Mediacom, kommer det frem at Rema 1000-reklamefilmen «Smarthus» til fulle innfrir både når det gjelder oppmerksomhet og liking.

Image-text:

Kan vinne Gullfisken:

Rema 1000 vinner sølvfisken for august for filmen som viser hvor galt det kan gå når smarthuset ditt ikke vil samarbeide med deg.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

- «Kielergata» er serien mange norske skuespillere skulle ønske de hadde fått være med i, skriver Dagbladet. Torsdag 18. oktober er det premiere på høstens store dramasatsing på TV 2, «Kielergata».
article_web Kampanje 15.10.2018
Følger etter Accenture og Deloitte. Den internasjonale konsulentgiganten Price Waterhouse & Coopers (Pwc) gjør som konkurrentene Deloitte og Accenture og kjøper seg inn i byråmarkedet.
article_web Kampanje 14.10.2018
- Men det er også utfordringer. Her er to av dem, skriver Joachim Medalen. Vi vet alle hvilken kraft som finnes i data. Vi hører det overalt.
article_web Kampanje 14.10.2018
- Vi er ved et vendepunkt, sier McCann-sjef Calle Hägg. Fem måneder etter at Calle Hägg tiltrådte som sjef for reklamebyrået McCann Oslo, står han klar til å presentere sine første ansettelser.
article_web Kampanje 14.10.2018
- Den internasjonale martech-sektoren er på full fart inn i det norske markedet. Vi er der for å ta vår del, forteller den påtroppende sjefen.
article_web Kampanje 13.10.2018

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten hus-bolig i-skolen journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt