VVS Aktuelt
25.02.2021
Da samfunnet stengte ned, blomstret tjenesten «Klikk & hent» virkelig opp. Bademiljø og Comfort-Kjeden har begge hatt rekordomsetning for Klikk & hent i januar 2021, og spesielt Oslo og Viken har kjent på trykket.
Da Norge gikk inn i en ny, nasjonal lockdown etter jul, måtte flere av Bademiljø og Comfort-Kjedens medlemmer igjen tenke nytt angående butikk og salg. Og da Oslo og Viken ble stengt ned og butikkene måtte stenge som følge av smitteutbruddet i Nordre Follo, ble situasjonen enda mer krevende. Bademiljø og Comfort-Kjeden løste dette ved å kjøre sterkt på Klikk & hent som en del av sitt kampanjebudskap for januar.
Les merOmsetningsøkning
Det lønnet seg. Januar ble en rekordmåned for Klikk & hent for begge kjedene. Bademiljø hadde en omsetningsøkning på 74 prosent bare på Klikk & hent i januar, sammenliknet med januar 2020. Tilsvarende hadde Comfort-Kjeden en omsetningsøkning på 27 prosent på Klikk & hent i januar. Produktene det ble bestilt mest av var baderomsmøbler, dusj,