AddToAny

Bærekraft og chatbots - dette blir de viktigste trendene i 2019

Bærekraft og chatbots - dette blir de viktigste trendene i 2019
Kampanje spurte de viktigste stemmene om de største markedsføringstrendene på INMAs «8 Minutes»-konferanse. I dag gikk konferansen «8 Minutes of Digital Marketing» av stabelen på Odeon kino i Oslo.
Her får foredragsholdere nøyaktig åtte minutter til å fortelle om et gitt tema innen digital markedsføring.

Et par punkter gikk igjen i flere av foredragene; blant annet bærekraft, chatbots og personalisering.

Se video her fra den store markedsføringskonferansen - der Kampanje snakket med noen av bransjens viktigste stemmer om de største trendene for 2019. (Artikkelen fortsetter under filmen)

Blant årets foredragsholdere kunne man finne navn som Astrid Valen-Utvik (Valen-Utvik AS), Petter Gulli (Good Morning), Aina Lemoen-Lunde (DNB), Kathinka Sommerseth (Storebrand), Øyvind Waage (Per Høj), Tina Ertzeid Asla (Bouvet) og Christoffer Omberg (Oslo Business Forum).

Budskapet til Astrid Valen-Utvik var at merkevarer nå trenger å bruke andre virkemidler i sin kommunikasjon enn informasjon.

- Merkevarer må bygge opp sin integritet. Man må vise at man mener det man sier. Gjør det på ekte!, oppfordret Valen-Utvik en nærmest fullsatt kinosal.

Også i år valgte Christine Calvert å synge sitt foredrag. I fjor stod hun for «snakkisen» fra konferansen med sin sang.

Image-text:

Nye markedsføringstrender:

VR, AR og kunstig intelligens var på alles lepper i 2018 Daglig leder i Pointmedia, Jo Jørgen Stordal, var i dag på INMAs markedsføringskonferanse «8 Minutes» for å snakke om det nye «hotte». Foto: Eivor Eriksen.

Gå til mediet

Flere saker fra Kampanje

Ett år etter at IKT Norge varslet en GDPR-norm for reklamebransjen, er den enda ikke klar.
article_web Kampanje 20.05.2019
Den amerikanske internettgiganten Google vil begrense samarbeidet med kinesiske Huawei, som Det hvite hus ser på som en sikkerhetsrisiko.
article_web Kampanje 20.05.2019
- Dette er en viktig kontrakt for oss, sier Ahead-sjef Per Engh-Halvorsen.
article_web Kampanje 19.05.2019
Vil verken intervjues eller fotograferes.
article_web Kampanje 18.05.2019
Susanne Vedvik Kalleberg vender tilbake til retail.
article_web Kampanje 18.05.2019

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batliv bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten golferenno gravplassen gullur handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalen journalisten juristkontakt kampanje khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt musikkultur natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse psykologiskno religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sno-ski sykepleien synkron tannhelsesekreteren teknisk-ukeblad Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt