Dagligvarehandelen
12.04.2016
Aldri før har en kampanje for en Gilde-lansering gitt større salg. Folket har kjøpt ca. 4 millioner pølser og 55.000 stemmer har tikket inn på pølsevalget.no.
Ost og chili gikk av med valgseieren og ikk 53 prosent av stemmene. Dermed er det den beste nylanseringskampanje noen sinne.
I Pølsevalget har de nye grillpølsene Bacon og løk, og Ost og chili kjempet om sin plass i butikkhyllene. Kampanjen er utviklet av Try reklamebyrå og har vært synlig på TV, i butikk, utendørs og digitalt.
- Den klassiske grillpølsen fra Gilde er landets me
Gå til medietI Pølsevalget har de nye grillpølsene Bacon og løk, og Ost og chili kjempet om sin plass i butikkhyllene. Kampanjen er utviklet av Try reklamebyrå og har vært synlig på TV, i butikk, utendørs og digitalt.
- Den klassiske grillpølsen fra Gilde er landets me